- Hem
- Frågor & svar
Frågor & svar
Vad är Cellbes förmånsnivåer?
Med våra förmånsnivåer väntar personliga erbjudanden, värdecheckar och uppvaktning på din födelsedag. Väljer du dessutom att ta del av våra nyhetsbrev kommer vi skicka dig inspirerande innehåll, ge dig trendtips och informera dig om kampanjer som är helt exklusiva för våra vänner. Dessutom ser vi till att du är den första att bli informerad om våra nya produkter. Vi älskar att skämma bort våra vänner!
Hur får jag ta del av Cellbes förmånsnivåer?
Du blir automatiskt en av oss vid ditt första köp här på Cellbes. För att du ska kunna se och ta del av dina förmåner behöver du LOGGA IN/REGISTRERA DIG på vår hemsida. Du registrerar dig enkelt genom att klicka på ”LOGGA IN/REGISTRERA DIG” och sedan ”Inte medlem? Signa upp dig!”. Fyll i dina kontaktuppgifter och klicka på ”Skapa konto”.
Hur fungerar det?
Cellbes förmånsnivåer är helt kostnadsfria och har tre olika nivåer, där du får fler förmåner ju mer du handlar. På de olika nivåerna väntar olika exklusiva erbjudanden, events och överraskningar.
Nivån baseras på din totala köpesumma under en 12 månaders period. Beräkningen görs månadsvis 12 månader bakåt i tiden.
Nivå ❤: 1 – 999,-
Här väntar dig en värdecheck på 25,- att handla för.
Du får fri frakt på alla dina köp över 799,-.
Nivå ❤ ❤ : 1 000 – 2 999,-
Här väntar dig en värdecheck på 50,- att handla för.
Du får även fri frakt på alla dina köp över 699,-.
Nivå ❤ ❤ ❤ 3 000,- och uppåt
Här väntar dig en värdecheck på 50,- att handla för. Du får även fri frakt på alla dina köp över 499,-.Som en av våra allra mest lojala kunder vill vi även skämma bort dig med 5% extra rabatt på alla dina köp.
Vilka förmåner får jag som Cellbes vän?
Se tabellen längst ner.
Vem kan bli Cellbes vän?
För att bli en i gänget måste du vara 18 år gammal, eller ha godkännande av målsman och du behöver ha ett giltigt personnummer. Endast privatpersoner kan ansluta och du har rätt till endast ett konto per land. Tänk på att ditt konto är personligt och inte kan överlåtas till någon annan.
När får jag min värdecheck?
Du får en ny värdecheck för varje ny nivå du uppnår. Dessutom älskar vi överraskningar och vill gärna skämma bort våra lojala kunder, så vi kommer även uppmärksamma dig med jämna mellanrum.
Hur använder jag mina personliga erbjudanden och värdecheckar?
För att använda dina personliga erbjudanden och värdecheckar måste du vara inloggad. Du loggar in genom att fylla i din e-mailadress följt av ditt lösenord. Har du en värdecheck eller en annan personlig rabatt att nyttja hittar du denna under "Mina erbjudanden”.
Din värdecheck eller andra personliga erbjudanden dras automatiskt av i kassan.
Mitt personliga erbjudande eller värdecheck har inte dragits av?
Självklart förstår vi att du vill utnyttja alla dina förmåner. Det kan finnas flera anledningar till att rabatten inte har dragits.
Först vill vi rekommendera dig att kontrollera att du är inloggad/registrerad. När du är inloggad dras din värdecheck eller andra personliga erbjudanden automatiskt av i kassan.
Vissa erbjudanden eller rabatter går inte att kombinera med varandra. Vi rekommenderar därför att du kontrollerar villkoren för de erbjudanden som du önskar använda.
Har du kontrollerat ovan och ditt personliga erbjudande eller värdecheck trots det inte dragits av, är du välkommen att kontakta vår kundtjänst så ska vi se till att hjälpa dig.
Jag glömde logga in när jag slutförde min beställning, kan ni efterregistrera mitt köp?
Angav du samma namn och e-mailadress som du har registrerat kommer ditt köp automatiskt att föras över till ”Mina ordrar” inom kort.
Har du angett ett annat namn eller mailadress har vi dessvärre ingen möjlighet att efterregistrera ditt köp.
Vad händer med min värdecheck vid en retur?
Din värdecheck blir fördelad på alla varor i din beställning, inte på totalbeloppet. Detta betyder att du vid en eventuell retur, av en eller flera varor, får en återbetalning på det belopp du betalade för varje enskild vara.
Vid retur av delar eller hela ditt köp återskapas inte värdechecken eller tillgodoräknas på övriga delar av det aktuella köpet, utan ses då som förbrukad.
Kan min värdecheck gå ut?
Ja, din värdecheck är giltig i 12 månader från det datum den utfärdats. Du hittar giltighetsdatum för alla dina aktuella värdecheckar och personliga erbjudanden under ”Mina erbjudanden”.
Var kan jag se mina köp och när når jag nästa ❤-nivå?
Du ser alla dina köp på ”Mina ordrar”. För att ta reda på hur nära du har till nivå är du välkommen att kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig.
Kan jag bli av med min ❤-nivå?
Dina köp är giltiga i 12 månader från köptillfället, efter det anses de vara förbrukade. T.ex. Handlade du för 199 kr 01-01-2023 går just dessa 199 kr ut 01-01-24. Då hamnar du på den nivå du handlat för inom de senaste 12 månaderna.
Hur avslutar jag vänskapen med Cellbes?
Vad tråkigt att höra att du vill lämna oss, du är välkommen tillbaka när du vill. För att avsluta vänskapen med oss är du välkommen att kontakta vår kundtjänst.
Vilka förmåner får jag som Cellbes vän?
Det här väntar på dig:
Hur blir jag en del av Cellbes gemenskap?
Du får automatiskt ta del av vårt lojalitetskoncept vid ditt första köp här på Cellbes. För att du ska kunna se och ta del av dina förmåner behöver du LOGGA IN / REGISTRERA DIG.