- Hem
- Kundtjänst
- Information
- Reklamation
Behöver du hjälp?
Reklamation
Reklamation
Om du har lagt din beställning på hemsidan:
Tryck här och fyll i ditt ordernummer samt din mejladress.
Gå vidare och följ instruktionerna.
Tänk på att alltid ladda upp bilder som tydligt visar på defekten/defekterna.
Slutför din registrering av reklamationen. När vi har kollat på din reklamation så kontaktar vi dig via mejl om hur vi ska gå vidare samt med instruktioner.
Behöver du skicka in den defekta artikeln så tar en reklamation tar ca 10–14 dagar att behandla, du kommer att få en bekräftelse via mejl från oss när allt är klart. Du är själv ansvarig för din retur till oss, tänk därför på att alltid spara på inlämningskvitto fram tills du har fått en bekräftelse från oss att vi har tagit emot din reklamation.
Vill du ha en ny artikel så behöver du lägga en ny order på hemsidan.
Om du har lagt din beställning på telefon:
Bifoga den ifyllda retursedeln i ditt returpaket och ange alltid rätt returorsak. På retursedeln finns en adresslapp (förbetald kundretur) som ska användas. Placera alltid returfraktsedeln ovanpå den gamla på förpackningen. Lämna därefter in ditt paket hos ditt postombud.
En reklamation tar ca 10–14 dagar att behandla, du kommer att få en bekräftelse via mejl från oss när allt är klart. Du är själv ansvarig för din retur till oss, tänk därför på att alltid spara på inlämningskvitto fram tills du har fått en bekräftelse från oss att vi har tagit emot din reklamation.
Notera inte en ny order eller annan storlek på retursedeln, om du vill ha en ny artikel så kan du antingen lägga en order på hemsidan eller kontakta oss.
Om du inte har kvar din returfraktsedel och retursedel så är du välkommen att kontakta vår kundtjänst, så hjälper vi dig.